Hur ska jag lära mig det där?

Åh denna morgonen känns seg , jag vet vad som väntar i studieväg och det känns tufft bara av att tänka tanken.
Jag tycker det är intressant att lära mig om hur kroppen fungerar och allt sånt där men på cellnivå med kemi och sådant intresserar mig inte ett skvatt eftersom det är sjukt komplicerat och känns nästan omöjligt att lära sig.
Men idag ska jag då göra ett försök att sammanfatta allting i en text på två sidor, önska mig lycka till säger jag bara.
 
 
Jag har en liten kaktjuv här hemma som just nu sprungit iväg under köksbordet samtidigt som han trycker munnen full av de kakor vi bakade igår, så känns som om jag får avbryta inlägget här och återgå till verkligheten.
Ha en fin onsdag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0