Lördagens skördesmarknad.

 
 
Igår vid lunchtid så drog vi på skördesmarknad på Nolbygård, tyvärr var det inte jättemånga där som sålde grejer så blev en liten flopp. Men var helt värt ett besök ändå eftersom barnen fick rida ponnyridning och kolla i det gamla tåget som står där. Är ni i Alingsås så måste ni nästan besöka detta eko-kafé som ligger lite utanför centrum, supergod fika!
Efter att Ebba sprungit och provsmakat oliver vid tre tillfällen så fick jag köpa med mig en ask hemåt. Mamma frågade henne om hon fick välja mellan en påse godis och oliver vad skulle hon valt då? Oliver blev svaret då.
 
Idag får vi se vad dagen har att erbjuda, himlen är alldeles grå och de ser ut som de är slut på värmen som bjudits på ett tag. Ebba har gymnastik under förmiddagen så jag får ta med mig Hugo dit och lämna av henne och sedan se vad resten av dagen erbjuder helt enkelt.
Önskar er fin sista dag på helgen, ta vara på den!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0