Lördagsmorgon.

 
Morgonen har startat och leksakerna är redan framplockade, men vad gör de så länge de faktiskt kan leka en liten stund tillsammans? Det händer inte allt för ofta men de gånger de händer så är det väldigt fint att se.
Att ha tre år mellan barnen alltså, det är stundtals tufft eftersom de går igenom alla dessa utvecklingsfaser samtidigt, fast kanske lika bra att ha det överstökat?
Jag blev iallafall alldeles varm i hjärtat när Ebba vaknade tidigare och sa att hon älskade mig mer än ostbricka medan Hugo direkt kramade om både oss båda.
 
Föresten, hur tar man fina bilder utan blixt inomhus där ljuset inte är optimalt? Jag ogillar starkt att ta med automatiska inställningar men gav det ett försök att fota manuellt i morses men möts bara av jättesuddiga och mörka bilder. Hur gör jag ?!
 
Ska snart plocka fram lite frukost här, ringa ett samtal till 1177 eftersom jag misstänker Ebba kan fått borelia och sedan ska vi vandra upp till Stadsskoleskolans-dag.
 
Godmorgon fina ni och jag önskar er en fin lördag <3
 
 

Kommentarer
Me & My Baby Dolls

Va mysigt det ser ut :)

Svar: Ja men det var vänner för en stund iallfall, alltid något :P
Emmelie

2014-09-20 14:27:10
URL: http://mybabydolls.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0