Nattens nykomlingar.

 
Detta var vad som mötte mig imorses när jag skulle ut och ge kaninerna sin frukost. Två små alldeles färska kaninungar. Jag blev minst sagt chockad och det var inte något sådär jättevälkommet om man säger så.
Men ganska farsinerande hur buren kan bli förvandlad till ett litet bo bara på några timmar, lilla kaninmamman har jobbat flitigt <3
De ska få flytta till andra hem så fort de blir tillräckligt stora, och tills dess får vi väl passa på att njuta av dom ordentligt.
 
Nu ska här slappas ordentligt med lite välförtjänt fredagsmys och tända ljus.
Ha en fin fredagskväll!
 
 

Kommentarer
maria eek

Mina ungar hade älskat kaninungar! Magnus och jag har dock bestämt oss för att aldrig skaffa djur för man blir så låst känns det som :)

Svar: Haha men du kaniner är ju väldigt självgående djur och kan väljas om man vill ha inomhus eller utomhus ;) Lätta att fixa barnvakt åt om man åker iväg. Haha hör du hur jag försöker övertala er? ;)
Emmelie

2014-09-13 00:39:39
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0