Nytt i sovrummet.

 
Godmorgon.
Äntligen har jag hittat en sängram begagnat som föll mig i smaken, i alla år jag haft sängen så har den stått utan ram och sett tråkig ut. Ser tusen gånger mer inbjudande ut och jag börjar bli ganska nöjd med hur mitt sovrum ser ut från de hållet iallfall. Jag har fofrtfarande kortsidan som man ser ifrån sängen kvar, där står en byrå som skulle passa in tusen gånger bättre med vit färg och lite fina prydnader att ställa uppe på, får bli ett senare projekt att lösa helt enkelt.
 
Idag påbörjar jag min första vfu-period som sjuksköterskestudent! Spännande och skoj ska det bli att under tre dagar få vara på en vårdcentral och observera olika möten. Just vårdcentral är ett ställe jag aldrig tidigare varit i och därför ska det bli extra spännande att få vara med där. De kommer dock bli långa dagar ifrån barnen eftersom arbetstiderna är långa och jag ska ta mig hem med tåget också. Får sakna dom ordentligt under dessa dagar <3
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

mysigt sovrum :) hoppas det gått bra idag!

Svar: Superspännande att se en vårdcentral från "insidan" :)
Emmelie

2014-09-30 17:16:22
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0