Små ulltussar.

Det jag saknar med jobb är att kunna vara ledig när man kommer hem, nu är det egentligen så att jag varje kväll borde sitta ner och studera en del. Denna kvällen har jag hängt över engelska forskningsartiklar och blir helt tokig på att jag förväntas kunna förstå vad dom vill påstå med den, ett språk jag inte behärskar mer än enkelt och lägg sedan på svår forskning på det också. Sitter bara här och skakar på huvudet och ger faktiskt upp för denna kvällen, lite egentid måste jag ha för att inte köra slut mig totalt.
 
Fick besök av två vänner idag efter skolan, kaffe, tjöt och uppvisande av de två bedårande kaninungarna. Är så glad att jag nu hittat hem åt de bäggetvå, min kompis som var här och kikade bestämde sig för att hon ville ha båda och inte bara en som hon först tänkt sig. Nu har en av dom öppnat ögonen helt, den andra är på väg och helt plötsligt kan de röra sig lite, utecklingen går fort framåt och fram till helgen lär de nog vara ännu sötare, får passa på och njuta i de veckor de bor hos oss. Svårt att mostå de små ulltussarna, kolla bara på denna liksom <3
 
 
 

Kommentarer
Småstadsfrun

Nämen hjälp vilka små lurviga sötnosar!

Svar: Ja de är himla söta :)
Emmelie

2014-09-26 13:48:37
URL: http://www.smastadsfrun.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0