Tankar om skolan och en uppskattad fredag.

Godmorgon lördag och helg <3
Helt underbart att ha två hela dagar framför sig att tillbringa med barnen utan några akuta måsten som måste göras. Jag borde börja läsa lite inför tentan i fysiologi i oktober, då har vi nämligen mängder av latinska ord som ska in och de tar nog tid att lära sig, lika bra att börja i tid tänker jag.Så ikväll tänkte jag sätta mig och göra lite memorykort av orden för att enklare lära mig. Många gånger känner jag att jag aldrig kommer fixa detta, hur tusan ska det vara möjligt? Sen försöker jag vända på det och tänka att många klarat det innan mig, och jag är nog inte dummare än dom förhoppningsvis. Men en sak är säker, det är något helt annat att läsa på högskola än på andra ställen och jag har fortfarande inte kommit in i det än.
 
Igår hade vi som sagt en ledig dag och efter att jag och Hugo varit hos Malin och gosat med lilla nytillskottet Melvin så tog vi oss vidare bort till min mamma där kusinerna fick leka och Simon bjöd på fika och det var uppskattat av både stora och små. Nea hade ordnat ett bryt-armband åt Ebba och hon blev jätteglad över att få vara Neas bästa vän<3
 
 
 
 

Kommentarer
Viola

Vilka fina kort och sååå gulligt ned brythjärtat. Kram

2014-09-13 08:37:54
michaela- mamma till tre 💗

vilka härliga bilder vännen. hugo är ju så söt och vad fint med kompis-armband ♥

Svar: Ja de var så stolta bäggetvå när de fick varsitt att dela på <3
Emmelie

2014-09-13 20:00:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0