Till min stora förtjusning.

 
 
 
Studentstaden Skövde levererar uppenbarligen!
Efter en föreläsning idag hade vi lite extra tid över och ett gäng blivande sjuksköterskor bestämde oss för att checka in stan, och till min stora förtjusning så fanns Polarn och pyret i Skövde.
Jag åker ju sällan till någon stad där affären finns men nu lär det bli farligt framöver. Skaffade mig ett medlemsskap och fick 25% rabatt på den blåa träningströjan till Ebba, perfekt nu när gymnastiken dragit igång till att utövas två gånger i veckan och sedan har hon ju dessutom börjat ha idrott i skolan också.
Tightsen till Hugo har jag kollat på länge och jag kunde inte låta bli när jag var där och kände på dom, och ja mössan åkte med för den var så nedsatt i priset - Fin, fina grejer.
Sen väl hemma i Alingsås igen så mötte mamma upp mig och hade shoppat ett par skor till Hugo med, himla uppskattat eftersom dom tycks växa ur allt jag köper på två röda.
 
Nu ska här slappas resten av kvällen, jag kör hemmastudider imorgon och det känns riktigt lyxigt <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0