Vackert kakfat.

Godmorgon.
Sista lediga dagen och vi kommer börja förmiddagen med att ge oss iväg ner så Ebba får gå på sin gymnastik. Hon har verkligen hittat något som passar henne av alla olika aktiviteter som finns att göra. Hela sommaren har ju hon hjulat, stått i brygga osv, så hon är väldigt glad över att terminen startat igen.
Eftermiddagen är fortfarande fri, men eftersom vädret är så himla fint så hade det varit skönt att göra någon ute-aktivitet och jag hade inte tackat nej till en skogspromenad då man kan plocka lite svamp och hundarna kan springa lösa, vi får se helt enkelt.
 
Igår var det som sagt mamma-pyssel medan vi hade personer som hjälpte till att passa barnen. Till min stora förtjusning så fick vi möjligheten att göra vårat eget kakfat. Svårt att misslyckas och därmed är det ett pyssel som passar mig perfekt eftersom jag egentligen inte är så pysslig av mig alls.
Var bara att välja tallrikar, borra igenom och se till att välja en av alla kakfats-pinnar och sedan montera ihop det. Jag blev riktigt nöjd och har fått mersmak och ska ge mig iväg och leta tallrikar på loppis framöver, perfekt att ge bort en sånhär grej i julklapp ju!
 
 
 
 

Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Smarta kakfatspinnar, var hittar man dessa? :)

Svar: Kakfateriet.se har tex :)
Emmelie

2014-09-07 08:29:14
URL: http://myhappydays.se
Johanna

Super fint! Bjuder du på små kakor nästa gång jag alice å Mattias kommer då? ;)

Svar: Haha du får ta med di kakorna och lägga dom på mitt vackra fat? ;) Du vet hur de blir när jag ska baka gumman :P
Emmelie

2014-09-07 21:09:37
maria eek

Ååå,vad fint!

Svar: Tack, ska nog börja massproducera :) Måste bara skaffa borr , tallrikar och sådana pinnar :)
Emmelie

2014-09-07 23:44:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Lina

Superfina tallrikar - och va fina de blev som kakfat :)

Svar: Ja de blev fint :) nu måste jag bara sätta igång och använda de så jah får la baka något någon dag :(
Emmelie

2014-09-09 09:10:42
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0