Återigen söndag.

Och så var helgen redan över, hur kan den gå så fort?
Henrik och Liam har återigen åkt hem och kvar är bara vi tre här hemma, lika tomt varje gång, men jag försöker tänka på vår fina helg vi fick tillsammans och att vi ses snart igen och då har en hel barnfri helg tillsammans att njuta av.
 
Idag var det uppvisning för Ebbas gymnastik och nu sitter vi alla tre helt slut i soffan efter att ha ätit pizza. Två trötta barn efter en intensiv helg och de lär bli tidig sänggång ikväll. De blir liksom ett helt annat tempo när Henrik o hans son är här. Min kärlek har ju dessutom en tendens att egga igång mina barn och de har inte riktigt vett att lugna sig igen sedan, så när vi är ensamma är de betydligt lugnare, Kan ju vara en typ av avundsjuka från barnens sida med, de är inte vana att dela min uppmärksamhet med någon annan och får njuta av den på ett annat vis när vi är ensamma.
Dags för läggdags för barnen, godnatt.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0