En härlig måndag..

Godmorgon tisdag.
Nu börjar min vardag efter en härlig långhelg, jag hade lätt kunnat vänja mig vid sådär korta veckor och långa ledigheter i mellan sådär.  Jag tycker många gånger en helg är för kort, man har egentligen bara lördagen att njuta av ordentligt för under söndagen börjar redan måndagsångesten krypa sig på igen.
Hade iallfall en härlig ledig dag med barnen igår och vi tog tåget till Göteborg och hängde i Slottskogen hela dagen, att vi dessutom fick sällskap av Henrik gjorde ju inte saken sämre. Riktig lyx att få möjligheten att pussa på honom en dag extra i veckan sådär och barnen blev lyckliga att han följde med. Han är liksom redan en i familjen för oss alla tre här hemma, så när han är hemma hos sig så känns det lite jobbigt för oss alla och barnen frågar gång på gång vart Henrik är och när han kommer tillbaka. Jag är väldigt tacksam att det funkar mellan han och barnen, man har ju hört om gånger då de verkligen inte går alls.
 
Bjuder på bilder från gårdagens utevistelese, nu är det dags för mig att stressa igång dagen på riktigt.
 
 
 
 

Kommentarer
stin

Hej!! ÅH vilka fina kort!!

2015-04-28 09:00:42
susanas.blogg.se

vilken mysig dag ni verkade ha. Slottskogen är bra mysig!

Svar: Ja Slottskogen är ett perfekt utflyktsmål för både stora och små :)
Emmelie

2015-05-12 12:27:37
URL: http://susanas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0