En hemmadag.

 
 
Godmorgon måndag.
Nu sitter barnen i soffan och äter frukost i sina pyamasar, ibland får man göra det tycker jag. Eftersom vi oftast sitter vid köksbordet så blir det lite vardagslyx för dom att få sitta uppkrypta framför tvn och äta för omväxklings skull.
Idag har jag en ledig dag och därför tänkte jag att istället för att ta tag i mina självstudier så får barnen en välförtjänt extra ledig dag från förskola/skola och får va hemma idag istället. Vet inte vad vi ska hitta på men planerar att ta oss en tur till biblioteket och låna lite nytt att ha här hemma.
 
Önskar er en fin start på veckan, dags att börja med morgonbestyren för mi här hemma!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0