Fredags morgonen.

Godmorgon fredag och ett par hemmadagar framför oss.
Vilken dag igår, var i skolan precis hela dagen och upptäckte under förmiddagen en studieuppgift som jag helt missat att vi skulle lämna in idag. Så när jag väl kom hem igår efter klockan sex på kvällen och efter barnen somnat så blev det att sätta sig och skriva som bara den, jag hann inte klart en hoppas på samarbetsvilliga barn idag på morgonen så jag kan få skriva klart och lämna in min uppgift.
 
Idag kommer återigen Henrik hit och med sig har han sin son, jag ser fram emot en helg med alla barnen här och vi har lite småsaker planerat att göra tillsammans med. Nu får vi hålla tummarna att Ebbas feber är över idag bara, hon har ju varit dålig sedan i lördagskväll och pencilinnet har inte tagit udden av det ännu - så håll tummarna för att det vänder idag.
Dags för morgonbestyr så som frukost och påbörjan av att skriva uppgiften, sedan kör vi nog och städar här hemma så de är ordning och reda till de andra killarna kommer hit i eftermiddag.
 
Ebbas planteringar växer som bara den här i Hugos rum, pumpa, tomatplantor och örter.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0