Hemstudier.

Godmorgon onsdag och mitt i veckan!
Tanken var att åka till Skövde men eftersom gårdagens föreläsare var så grymt dålig och svår och förstå har jag bestämt mig för att läsa hemmifrån och hoppas att det räcker. Får varva lite nyttosysselsättningar här hemma de timmarna barnen är hemifrån, det ska läsas, antecknas och om jag har tur kanske jag hinner röja undan lite här hemma så att de är ordentligt rent när jag åker iväg i helgen och spenderar den hos Henrik.
 
Så sängarna ska bäddas, det ska dammsugas, och golven ska tvättas så jag kan komma hem till ett någorlunda rent hem sedan efter dagarna hemifrån. Barnens väskor ska packas och likaså min egna, jag hatar att göra saker i sista stunden och är nog lite av ett kontrollfreak på vissa plan.
Dags att sätta igång med andra ord, många sidor i litteraturen som ska plöjas igenom också - hemmastudier när de är som bäst!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Jessie

Åh va längesedan jag läste din blogg! Grattis ,va kul att
Du hittat kärleken:)

Du är så vacker, så han ska vara glad!!

Ha en mysig helg! Kram!

Svar: Åh tack snälla du =)
Emmelie

2015-05-01 22:16:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0