Jobbiga tankar.

Godmorgon.
 
Igår höll jag mig sysselsatt nästan hela dagen men hade ändå en riktig deppig dag då de var svårt för mig att koppla bort alla känslorna. Det var en kombination med allt jag missat i skolan under sjukdomsperioden och saknaden av Henrik. Jag känner mig faktiskt lite skoltrött, trött på att pendla de där tio milen och trött på att aldrig kunna känna sig ordentligt ledig utan man har ständigt något man måste eller i vilket fall borde läsa och skriva ihop. Ett jobb lämnar man ju studen man stämplar ut, men studierna har man med sig hem och de är där och stressar mig mentalt hela tiden.
Får hoppas på en bättre dag idag helt enkelt.
 
Igår eftermiddag tog vi cyklarna och tog oss till närmaste närmaste vitsippehav, jag är så tacksam att det äntligen är vår och att kvällarna är ljusare så man kan vara ute utan att det är helt mörkt ute. Nu börjar årstiden med mycket frisk luft, myggbett och skrapsår på benen och friskare tider. Jag får försöka tänka på de postivia i mentalt jobbiga tider helt enkelt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Åh vilka mysiga bilder :)

Svar: Åh men tack snälla du, våren är perfekt att fota i och jag får bli bättre på o använda kameran =)
Emmelie

2015-04-14 08:39:37
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0