En svalkande utflykt.

 
 
 
Ännu en dag med värme och sol är över, efter dagis och fritids så begav vi oss några mil hemifrån och tog en snabbvisit hemma hos min pappa. Vi passade på att byta om till badkläder  vid deras hus och promenerade sedan den korta vägen genom skogen för att komma till närmsta sjö för att svalka oss lite. Jag blir lika förundrad varje gång som jag ser Ebba ta simtag tillsammans ute med mig på djupt vatten, hon kan verkligen simma ordentligt nu. Medan jag och Hugo satt uppe och värmde oss lite så passade Ebba o Henrik på och simma ännu längre ut, och då fick brorsans simkuddar vara på som en säkerhet.
Väl hos pappa så fick barnen åka med i pappas gamla raggarbil och sedan begav vi oss hemåt igen, en alldeles lagom utflykt en vanlig vardag.
 
Nu blir det slappt i soffan resten av kvällen med altandörren öppen för lite frisk luft, kvällarna är ända gången om dagen som jag mentalt kan tilllåta mig själv att sitta och göra ingenting, min tid får återhämtning startar med andra ord nu.
Ha en fin ondagskväll <3
 
 

Kommentarer
Petra Olsson

Så härligt det ser ut:)

Svar: De var verkligen härligt, hoppas på liknande dag idag =)
Emmelie

2015-08-19 21:49:24
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Cissi

Vilka härliga bilder ;)

Svar: Sånt njuter man av lite extra =)
Emmelie

2015-08-21 10:54:09
URL: http://nastanperfekt.blo.gg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0