Måndag och vabb.

Godmorgon.
Helgen är slut och jag skulle egentligen befunnit mig på det tidiga tåget mot Skövde, men de sket sig eftersom Hugo vaknade med hög feber och ont i halsen inatt. Så fort skola och dagis är igång igen så blir de sjuka och de är nu jag behöver vara som allra mest i skolan, tur jag har Henrik som kan ta han resterande dagar då jag måste vara i skolan. Idag får jag försöka läsa mig ikapp de mesta om hjärt och kärlsjukdomar hemifrån mellan servandet av min lilla sjukling.
 
I helgen anonardes Alingsås stora barnkalas i stan, massor av gratis aktiviteter såsom ansiktsmålning, hoppborgar, pyssel och teater. Barnen hade jätteroligt och vi spenderade fyra timmar nere i stan bland alla andra Alingsåsare.
Det är roligt att de faktiskt lägger tid och pengar så på barnen i komunen, att de får en specielll dag då de uppmärksammas.
 
 
 
 
 

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Usch krya på honom!

Svar: Hoppas han är piggare inom kort! =)
Emmelie

2015-09-01 09:01:25
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0