Sommar på besök.

 
Igår var sommaren på besök i Alingsås igen, vi försökte ta vara på tiden genom att besöka min lillasysters pappa och hänga på deras gård för lite kubb och bad i poolen, väldigt uppskattat av mina blötdjur till barn. Ebba har ju lärt sig simma under sommaren och fortsatte öva igår i poolen medan Hugo var mer vild än tam och hoppade ner från kanten o rätt ner trots att han kom under vattnet och inte bottnade på långa vägar.
Man får ta vara på de dagar då solen visar sig, den ska tydligen vara framme även idag men tyvärr påbörjars ju min jobb helg efter lunch och jag kommer endast komma hem för att sova. Har fruktat denna helgen länge, har ingen som helst lust att arbeta så långa pass och så många timmar, men men bara att bita ihop och inse att jag bara har pass kvar till nästa vecka, sedan är det semester som gäller även för mig innan skolan börjar igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0