Vardag igen.

Det har blivit lite av en bloggpaus, vilket egentligen inte alls var meningen men livet med tre barn har kommit i mellan, herregud vad hektiskt det är! Nu har Liam åkt hem till sin mamma igen och det blir återigen lite lugnare här hemma, och det kan jag behöva inför denna veckan eftersom det vankas ganska mycket med jobb. Vardagen börjar lite smått igen eftersom fritids och förskola öppnar igen efter fyra veckors stängning, Ebba ser fram emot att komma tillbaka till sina kompisar men Hugo hade gärna varit kvar hemma med mig.
 
Jag har fått röja lite på vår baksida, vår lilla gräsplätt är inte så stor eftersom vi har en stor backe på hela baksidan som tar bort möjligheterna till mer yta. Därför fick jag för mig att gräva bort landet, jag tror det blir bra när det återigen börjat växa gräs på plats och vi får lite välförtjänt extra plats. Sedan får vi satsa på att dekorera med fina krukor istället, och hitta något mer och fylla ut med eftersom vår baksida är väldigt tom och används alltför sällan.
 
 
 

Kommentarer
Caroline - mamma utomlands

Det ser ut som om sommaren kommit igång nu? Jag hoppas ni får några riktigt varma dagar nu & att vi får ta över lite moln så vi kan vara ut och leka utan att brinna upp haha..

Svar: Ja idag har vi haft 27 grader, äntligen efter typ en månads regnande! Dock ser prognosen inte så god ut, men men njuter av varje dag =)
Emmelie

2015-08-03 19:00:29
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se
Mirre

Ja ibland kan man behöva lite distans för att hinna med det man ska, samt få lite barnfritt. Det där blir säkert jättebra då det växer till sig igen


Svar: Håller tummarna för det, just nu ser det bra tråkigt ut men inom några veckor hoppas vi på lite grönare =)
Emmelie

2015-08-03 19:41:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0