Bakning.

 
 
Fjärde advent igår redan och jag kan inte förstå hur tiden kan gå så himla fort, det är snart jul och jag är inte redo för det varken metalt eller klar med julklapparna. Igår spenderades största delen av dagen i köket iallfall, Liam hade feber och inomhus aktiviteter var nästan ett måste. Vi passade därför på att starta morgonen med att baka pepparkakor, en aktivitet som uppskattades av alla barnen. De där med att baka kakor och andra bakverk har då aldrig varit något för mig, men barnen var nöjda och det luktade gott.
 
Blev lurad till gymet igår med, har inte vart där regelbundet sedan jag började på högskolan. Ett pass yoga på kvällen tillsammans med en vän, och även om vissa övningar kändes riktigt löjliga och jag just då inte kände mig direkt avslappnad utan mestadels obekväm så kände jag efter passet ett lugn som jag inte upplevt på väldigt länge. Borde nog testa det igen, tror det är bra för minska den inre stress jag konstant känner.
 
Dags att fortsätta med morgonbestyren, önskar er en fin dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0