En helg för bara oss.

Vilken otroligt välbehövlig barnfri tid detta är!
Låter hemskt när man säger det så men man vänjer sig att varannan helg ha möjlighet att ladda batterierna och lägga fokusen på sig själva och varandra i första rum istället för att barnen ska behöva gå först. Man får möjligheten att vårda sitt förhållande lite och det tycker jag verkligen vi hunnit med denna tid hittills. I torsdags eftermiddag åkte vi ner till Ullared och shoppade med oss de mesta av årets julklappar och igår var en riktigt hemmadag då vi skrotade omkring i pyamasbyxor hela dagen. Jag som annars brukar bli stressad av att göra ingenting sådär tyckte faktiskt dagen gick bra iallfall då jag pysslade med att slå in födelsedagspresenter, julklappar och låg och läste min nya bok. Dessutom avslutade vi kvällen med att gå på bio "En underbar jävla jul" såg vi och jag rekommenderar den starkt.
 
Idag under förmiddagen ska vi ner och kolla på Ebbas gymnastiktävling och sedan i eftermiddag tänkte vi ta oss ner och gå på jul på Liseberg om vädret tillåter - en helt fantastisk helg med den jag älskar<3
 
 

Kommentarer
Mirre

ja men man får tänka att man vill ha egentid och vårda det man har med, det betyder inte att man älskar barnen mindre =D

2015-12-12 13:38:32
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0