Första december och aldrig utvilad.

Den här suddiga bilden gör mig alldeles varm i hjärtat, de är SÅ på pricken Ebba och Hugo och bilden har fångat deras bus på pricken.
 
Bloggtorkan är extrem, sedan 2007 har jag nästan bloggat dagligen, under vissa perioder två gånger om dagen. Men nu de senaste halvåret har de blivit glesare och glesare mellan inläggen. Egentligen trivs jag med och blogga, men jag känner inte riktigt att jag har ork att använda kameran eller tiden och ladda upp bilderna och ordna med dom, o utan ordentliga bilder så går hela bloggandet i stöpet tycker jag.
 
Helgen som barnfri var iallafall grymt välbehövlig och jag har sovit och laddat batterierna lite inför att barnen kom hem igen i söndags. Dock känner jag att allt med skolan tär på mig, den stressen gör mig utmattad och trots att jag vilar så känner jag mig aldrig pigg. Jag misstänker att jag är på väg in i den där kända väggen som alla pratar om, och utmattningsdepprissioner läser man numera mer och mer om.
Jag försöker ta en dag i taget, men de är tufft just nu.
 

Kommentarer
Yohanna af Skovde

Nejmen! Ta hand om dig! :( Kram!

Svar: Kämpar på =)
Emmelie

2015-12-01 12:53:38
URL: http://yohannaafskovde.se/
stin

även jag är så otroligt dålig på detta! Men jag läser, och begrundar!Fina du!!!

Svar: Skönt o höra Stin <3
Emmelie

2015-12-01 16:03:09
Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

sötnosar :) förstår dig, bilderna gör så mycket vid ett blogginlägg, men det tar sin tid!

Svar: Visst är det så, får se när jag får tillbaka lusten att fota igen . =)
Emmelie

2015-12-01 16:30:30
URL: http://jennifers.nu/
Mirre

Ja man ska inte känna press, vi är kvar ändå, så vi gillar de rader du gör även om det blir glesare =D

Kramar

Svar: Åh vad glad jag blir av o höra det <3
Emmelie

2015-12-01 21:52:25
URL: http://nouw.com/sweetwords
Mammalola

Fick också en sån här dipp/depression under mitt andra år på högskolan, skitjobbigt var det!

Svar: JA nu är tiden då jag nästan bara vill skita i allt. Så himla trött på studier!
Emmelie

2015-12-01 23:37:52
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0