Vår jul.

Julen är över, min allra första jul tillsammans med Henke <3
Vi firade hemma hos oss, det var första julen jag någonsin firat på hemmaplan och det var inte helt dumt faktiskt. Detta året var det bara hans familj här och de kom runt lunchtid och tillsammans hjälptes vi åt att ordna de sista inför jullunchen. Sedan intog vi hembakat julgodis framför Kalle och väntade på tomten. På tal om väntan, Hugo vaknade första gången den 23/12 kl 23 och frågade när tomten skulle komma egentligen, så hela dagen blev en lång väntan för honom och de andra barnen. Inför nästa jul så tänker jag nog lite så att man redan efter frukost kan låta barnen öppna de paket man köpt själva, på så vis så slipper det vänta hela dagen och får ett par timmar med sina nya grejer innan resterande folket kommer och nästa julklappsutdelning kan börja.
 
Barnen åkte igår med sin pappa till släkten i Borlänge och jag känner mig ledsen över att det sista vi gjorde innan de for iväg var att bråka, det var verkligen inte så jag hade tänkt att det skulle vara. Tanken att vara utan dom en hel vecka gör mig jätteledsen, samtidigt som jag vet att de har de roligt hos släkten och jag får möjlighet att plugga inför januaris tre kommande tentor.
 
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson

God fortsättning! :-) Trist att ni blev osams, jag gillar verkligen inte när jag och maken blir osams precis innan jag ska iväg till jobbet så förstår känslan.

2015-12-26 20:50:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Mirre

Jamen tror nog barnen förstår varför ni bråkade så de förstår nog, men förstår såklart att det inte var så roligt precis innan

Så fina bilder

2015-12-26 23:08:20
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0