All fokus på dom.

 
En mysig fredag börjar gå emot sitt slut. Jag har hunnit med allt jag ska göra och har ägnat kvalitétid med a barnen. Jag ska vara ärlig och säga att jag oftta bara stressar igenom eftermiddagarna och alltid är ett steg före i tanken. Jag måste bli bättre på att varva ner och lägga all fokus på dom. Så idag när vi kom hem från dagis/fritifs så sprang de direkt och valde en lång bok och tillsammans kröp vi ner under filten i vår nya myshörna under trappen och läste. Jag är ingen pysselmamma men vi plockade fram lite tidningar och satt och klippte och klistrade en stund innan middagen och det märktes hur mycket de båda uppskattade att få all fokus sådär <3
 
Nu väntar ett litet hemmaspa, lite fredagsmys och sedan solsidan på datorn resten av kvällen.
Ha en fin fredag.

Kommentarer
Angus

Längtar tills jag och Pärlan kan pyssla :)

Svar: Haha jag som inte är någon pysselmänniska undrar hur tusan jag kunde fått sån pysslig dotter :P
Emmelie

2015-01-23 20:59:15
URL: http://angusfoto.blogg.se
Michaela

Åh den boken hade jag som liten! Så fina bilder vill jag minnas :)

Svar: Boken är från när jag är liten och bilderna är fantastiska :)
Emmelie

2015-01-24 19:03:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0