En ny vecka som startar.

Godmorgon måndag.
 
En natt med två barn som gnäller och sovit oroligt och sedan gjorde morgon redan efter halvsex, jag är inte pigg idag och sitter och hinkar kaffe för att vakna till liv tillräckligt för att orka dagen.
Barnen ska till dagis och fritids såhär under klämdagen, första gången sedan innan jul och jag ska försöka plugga lite.  Mitt sällskap sedan i lördags är fortfarande kvar och kanske kan jag fråga honom om hjälp att bli lite förhörd inför tentan. Tanken var att plugga med tjejerna men för att orka de så måste jag hämta krafterna med mer koffein efter denna natten - herregud vad jag är trött alltså!
 
Igår sken solen här i Alingsås och vi tog oss en långpromenad ner mot Nolhaga och var ute i tre timmar under eftermidagen. Välbehövligt att tanka kroppen med d-vitamin från solen och få välförtjänt frisk luft, det gäller att passa på för det är långt kvar tills våren kommer.
 
Önskar er alla en fin start på veckan!
 
 
 

Kommentarer
MADDISENJ.SE

Tack så mycket och kul att du tittade in hos mig! Usch vad jobbigt med en sådan natt. Hoppas ni får en fin dag ändå!

Svar: En trött dag om inte annat, nya tag imorgon. Hoppas du haft en bra dag :)
Emmelie

2015-01-05 10:10:26
URL: http://maddisenj.se
Evelina

Fina kort! Och heja, heja! Du kommer fixa tentorna :)

Svar: Tack gumman, men jag tror kanske jag sätter två av tre denna gången. För mycket at läsa in :/
Emmelie

2015-01-05 16:06:51
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se
MATILDA

härliga bilder :D

Svar: Åh men tack =)
Emmelie

2015-01-05 18:08:07
URL: http://matildays.se
Lina

Va Ebba är lik dig på den första bilden!

Du är så duktig och kämpar på! Önskar dig lycka till med tentorna och hoppas att du haft en bra jul och nyår :)

Svar: Jasså tycker du? :) Ja tack så mycket, och detsamma till dig!
Emmelie

2015-01-06 21:38:42
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0