Fredagsmorgon.

Godmorgon fredag.
Äntligen är veckans favoritdag här och jag ser fram emot att snart ta välfrötjänt helg.
Jag avslutade torsdagen med att få svar på en av tentorna jag skrev förra veckan - godkänd på anatomin! Egentligen var jag väl helt säker på det men det är ändå skönt att ha det skrivet svart på vitt. Nu får ni hålla tummarna hårt för att de resterande två svaren är positiva också!
 
Igår fick jag ett infall att dra till gymmet, de stället har jag inte besökt sedan innan jag började studera. Var riktigt skönt att vara där och egentligen tycker jag ju det är ganska kul att gå dit, problemet är väl bara att hitta tiden till att åka dit. Tänkte starta morgonen på samma vis idag, efter jag lämnat barnen så drar jag iväg och kör en stund tillsammans med en vän och sedan hem och fortsätta plöja igenom litteraturen jag måste ha läst. Hoppas och tror det kommer bli en bra fredag helt enkelt.
Ikväll väntas fredagsmys med barnen och imorgon får jag nog äntligen träffa han jag saknat som en tok sedan förra helgen<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0