Två dagar hemifrån.

Godmorgon torsdag.
Jag har nästan lite helgkänsla eftersom jag igår gjorde sista dagen i Skövde för denna veckan, att plugga hemifrån är rena lyxen för en pendlare som mig. Att plugget dessutom bara består av att plöja litteratur gör det hela ännu lyxigare, det kan man ju göra hemifrån sängen och ta små välfötjänta ptiauser under dagen.
Barnen ska till skola och dagis och förhoppningsvis så innebär veckoslutet två korta dagar för dom eftersom jag är på hemmaplan, så nu hoppas vi dagarna till helgen går fort och att helgen bjuder på det jag hoppas på.
 
Sitter här i pyamas och myser med Hugo i soffan medan storasyster fortfarande sover. Blir nästan som en liten sovmorgon mitt i veckan när man inte behöver vara på skolan förens åtta, så jag låter hene sova in i det längsta.
Nästan varje morgon så vaknar jag av att Hugo klappar mig på kinden och säger "Du är min vän mamma" , han är en riktig kramgo unge som gärna visar sin kärlek i form av ord och kramar. Får passa på orch njuta så länge de varar <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0