Uppskattad myshörna.

 
Vi har blivit med myshörna under trappen och den är väldigt uppskattad redan.
De utrymmet var tdigare bara data-hörna men sedan jag blev ensam så har jag liksom bara förvarat skit där under. Så efter att blivit tjatad lite på så lyckades jag slänga en hel del och när jag kom hem efter dagishämtningen i fredags så hade han ordnat det såhär fint. Jag är nöjd och barnen likaså. Jag kan behöva någon som styr upp mig lite grann, utåt sätt kan jag vara ganska nogrann och se ut att ha ordning och reda men så fort man öppnar ett skåp eller liknande så ramlar kaoset fram. Haha nästan så jag fungerar som person också, oftast ganska lugn utåt sätt men inombords kan de många gånger vara kaos bland känslorna.
Min personlighet kan jag ju bara jobba med själv men hemmet är jag otroligt tacksam att jag får hjälp att styra upp lite i taget :)
 

Kommentarer
Lina

Ja det där blev ju jättefint och mysigt, bra utrymme att använda till det :)

Svar: ÅH tack =)
Emmelie

2015-01-20 17:32:14
URL: http://helbraflinga.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0