En dag utan några planer.

Godmorgon.
 
Jag har en ledig dag och det känns riktigt skönt, men när man har få sammanhängande lediga dagar och mestadels någon strödag hit och dit så blir det ganska svårt att hinna återhämta sig ordentligt innan man är tillbaka på jobbet. På ett sätt längtar jag efter att komma tillbaka till studierna och  en annan del av mig vill gärna slippa den mentala stressen som det faktiskt innebär att studera på högskola, två år kvar till jag är färdig sjuksköterska och jag tror att det här året är bland de tuffaste av dom alla tre.
 
Sitter och försöker komma på vad dagen har ett erbjuda, jag vill så gärna ta vara på mina lediga dagar med barnen men har ingen aning om vad vi faktiskt kan hitta på. Förra veckan vid den här tiden var vi på väg till High Chaparral vid den här tiden, denna gången blir det en aktivitet som går och göra på hemmaplan. Svårt och planera in bra aktiviteter som inte kostar massa pengar och som inte är beroende av vädret, svenska sommaren - hur blev det med den nu egentligen?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0