En sista jobbdag.

Godmorgon.
Innan klockan ringde för jobbet så blev jag väckt, bara att skynda upp för minska risken att Liam skulle väcka resten av familjen så okristligt tidigt. Tre kvällar avklarade och nu ett dagpass innan jag får ta min första välförtjänta lediga helg på hela arbetsperioden. Jag blev lovad varannan helg men schemat visade att jag arbetade någon av helgdagarna vecka 28.28,29 och 30, så det känns som värsta lyxen att vara ledig både lördag och söndag.
 
Nästa vecka börjar vardagen igen för barnen, efter att ha haft ett helt sommarlov från nästan början av juni så ska dom tillbaka lite smått på fritids och förskolan innan allvaret drar igång på riktigt i slutet av augusti, skönt att ha möjligheten att ge dom en liten smygstart på allt vad vardag innebär. Men jag tror att de blir bra för dom att komma igång igen, att komma ifrån varandra lite och vara på varsitt håll dagtid och Ebba är ganska så spänd över att få börja första klass.
 
Suddiga bilder från lekplayset häromdagen.
 
 

Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Hoppas du får en riktigt härlig ledig helg med lite sommarväder!

2015-07-31 17:38:52
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0