En vecka ifrån dom.

Godmorgon.
Herregud vilken värme vi har, men jag klagar verkligen inte som många andra tycks göra nu. Jag förstår inte, antingen tycker folk det är för varmt, för kallt, för regnigt - aldrig nöjda. Jag har väldigt svårt för regn och blåst men annars så brukar jag nog inte klaga på vädret i första taget. Man får helt enkelt anpassa sig efter temperaturerna utomhus och dagar som dessa så har vi bara hängt nere vid stranden för att få välförtjänt svalka vid vattnet. Jag är glad att jag tog vara på dagarna, för nu går jag på mitt sommarschema och kommer jobba de tre kommande dagarna, så tråkigt att starta jobbet en helg när jag äntligen har Henrik hemma igen.
 
Barnen åker med sin pappa till Borlänge idag. I en hel vecka ska de vara borta och mitt hjärta går i tusen bitar bara jag tänker på de. Som längst har vi vart ifrån varandra tors-sön och de är lite i längsta laget för min del. Hur ska det då gå i sju dagar? Jag får tänka på att de kommer ha roligt och hälsa på släktingar på sin pappas sida och de får en hel del sommarminnnen att berätta om senare, de som gör ont och tänka på är bara att de är sommarminnen de inte kommer dela med mig.
Älskade små skatter, som ni förändrat mit liv genom att komma till världen. Utan Ebba så tvivlar jag på att mitt liv hade sett u som idag, hade jag ens vart vid livet? Tveksamt, hon ruskade om hela min värld och fick mig börja kämpa för och stå på egna ben igen.
 
 
 

Kommentarer
yasmine mamma till dennis och angelina

ja det är kul att vara ett gäng mammor.
på onsdag kommer ett par st hem till mig på rädfrossa hehe.
hoppas du har en mysig dag
kraaam

2015-07-04 15:23:23
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Mirre

Så fina de är och förstår att det kommer kännas långt att vara ifrån dem, men en vecka går fortare än man tror =D

Svar: Längtar redan, så misstänker de kommer gå långsamt :(
Emmelie

2015-07-04 16:27:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se
maria eek

Visst är folk gnälliga! Underbart ute nu ju :) Hoppas att du får en fin och rofylld vecka när barnen är borta och vad glad jag blir att Ebba kom och förändrade ditt liv. Har ju ingen aning om vad du varit med om men du är en himla fin människa och förtjänar att få ha ett bra liv <3

Svar: Tack för de fina orden snälla du <3 Vi har ändå Liam här, så barnfria blir vi ju inte. Men saknar dom redan så de värker i hela kroppen . Kram
Emmelie

2015-07-06 01:01:52
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0