Frisk luft.

 
Regnet slutar visst aldrig, vi försöker komma utanför dörrarna ändå och går upp i skogen flera gånger i veckan och plockar bär, hela skogen är överfull av blåbär och man får passa på att ta med sig lite hem. Vår knäppa katt tog följe med oss hela vägen upp och hundarna är galna i att plocka bär direkt från buskarna.
Jag känner mig lite maktlös när vädret är som det är, jag vet att det inte är något vi kan styra men jag blir så vansinigt trött av att inte få de där välförtjänta soltimmarna o uppladdning av D-vitamin inför den långa vintern. Jag håller fortfarande tummarna för att solchanserna ej är förbi och har en förhoppning om att få njuta lite av sommaren mellan jobb och skola.
 
Dags att aktivera ungarna och hitta på något innan ytterligare en kväll som spenderas på jobbet!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Bra att ge sig ut lite trots väder, mysigt att plocka bär. ja det ser ju inge vidare ut denna vecka, men nästa vecka säger de ju att det ska komma in sol.

Man får hoppas på en solig fin höst, den kan vara vacker

Svar: Ja man får väl hålla tummarna helt enkelt, men jag är i behov av ordentligt med sol under sommaren för att ens orka mig igenom alla mörka månader :(
Emmelie

2015-07-29 22:24:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se
hmle

Så himla fint!

2015-08-01 21:13:46
URL: http://respirato.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0