Juli levererar!

Vilken underbar dag juli startade med, 25 grader varmt och bara lite bris i luften. Vi tog tillfället i akt att spendera dagen vid stranen, våran första stranddag för i år. Annars brukar vi vara snabba och hinna med stranden redan i slutet av maj första gången, men detta året har vädret inte varit på vår sida alls. Vi tog cykeln ner till stranden vid tio igår redan och var kvar i över fyra timmar och njöt av solen, någon vidare värme i vattnet var det väl inte direkt men tillräckligt för att både jag och barnen skulle doppa oss iallfall.
Idag kör vi en favorit i repris och packar matsäck och spenderar dagen i solen, underbart och jag får passa på och njuta innan jobbet startar och passa på och umgås ordentligt med barnen innan dom åker med sin pappa till Borlänge i en vecka, hur tusan ska jag klara mig?
 
 
 

Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt med sol och bad...

2015-07-02 09:17:08
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0