Vardagen är tillbaka.

Godmorgon.
Bloggen har blivit lidande de två senaste dagarna men tiden har helt enkelt inte funnits alls mellan mina jobbpass och allt kaos med barn och familjeliv.
Ny vecka och jag börjar dagen med ett pass på jobbet, jag må vara riktigt trött nu men jag uppskattar morgonpassen mer än kvällarna eftersom de innebär jag har möjlighet att umgås med Henrik när jag kommer hem igen. Idag ska jag testa att ta med mig hundarna till jobbet, det är en avdelning där personalen brukar ha med sig djuren och de dementa brukar uppskatta deras besök som bara den och mina fyrbenta slipper vara ensamma, perfekt.
 
Barnen är hemma från Borlänge igen <3
Ett dygn hemma innan de återigen fick spendera en natt hos sin pappa, de här jobbandet gör att de blir mycket tid hemmifrån för alla i familjen. Men idag kommer de hem igen och kan stanna hemma länge tack vare att Henrik kan ta dom om kvällarna.
Att vara ifrån dom en hel vecka var alldeles för långt, de har haft de roligt och upplevt massa nya saker men hela mitt hjärta skrek efter dom de sista dagarna. Extra påtagligt blev det med längtan när Hugo ringde hem och var ledsen och frågade om han snälla fick komma hem igen, inte lätt och lösa när man har 45 mil i mellan varandra.
Men nu så, vardag igen och allt vad de kaoset innebär ;)
 
 

Kommentarer
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Mysigt att kunna ta med sig hundarna till jobbet. Kan tänka mig att det är uppskattat. Och skönt att du får ha din små hemma nu.

Hoppas du får en fin måndag!

Svar: De var väldigt uppskattat=) Nu kör jag en jobbdag till innan ledighet i två dagar ;)
Emmelie

2015-07-13 12:21:32
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0