Förra veckans fynd.

Lite smått förälskad i förra veckans fynd, brickan fick jag betala 60kr för på Nille och klockan hittade jag för en tjuga på loppis - perfekt! Henrik är kanske inte överförtjust i klockan om man uttrycker sig så, men jag tycker den är jättefin och gör sig tusen gånger bättre på väggen än den förra tråkiga Ikea-klockan.
 
Tisdag och vädret ser betdligt mer lovande ut än igår, någon sommarvärme skulle jag inte säga att det blir men jag är nöjd för uppehåll så vi kan vara ute mer ordentligt än annars. Igår regnade det ju större delen av dagen och vi sysselsatte oss med brödbak, städning och andra hushållssysslor. Så efter lunch så var barnen redan rejält uttråkade och det blev intriger som bara den mellan dom , att syskonen aldrig kan hålla sams!
Får hoppas på uppehåll och att vi hittar på något så vi alla håller oss sysselsatta och hemifrån ett par timmar idag.
Önskar er en fin tisdag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0