Regn, reng och åter regn.

Igår regnade det konstant hela dagen, jag tror helt ärligt inte jag vart med om värre väder på åratal och det var mer oktoberväder än juni. Det är nu försommaren ska vara här, inte mörker, regn och blåst. Jag är så sjukt beroende av väder och ljus för att må bra, så maj månads skitväder har tagit lite på krafterna på mig. Nu laddar vi inför sommaren och hoppas de fina vädret kommer in redan i eftermiddag som det lovats, det ser dock inte hoppfullt ut.
 
Sjukstugan fortsätter här hemma, Ebba är rejält allmänpåverkad och får hög feber så fort hon inte har febernedsättande i kroppen. Nu är vi inne på dag tre med pencillin så vi får hoppas att det tar udden av allt och att hon är pigg nog så vi kan gå och fira på min systers student imorgon. Smittfri ska hon ju vara vid det här laget iallfall och allt vi kan göra är att hålla tummarna hårt att Hugo slipper skiten.
Dags att göra sig i ordning, läsa igenom det sista om mikrobiologi inför dagens tenta och sedan bege sig till Skövde för sista gången för denna termin!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0