Tidig lördag.

Lördagsmorgon som startade 06:00, min son är som en väckarklocka och brukar nästintill alltid slå upp sina ögon runt den tiden. Nu en timma senare sitter jag med två pojkar i soffan medan Ebba och Henrik fortfarande sover, det är vår barnhelg så Liam är här också.
Igår bjöd dagen på försommarvärme och jag kunde sitta i linne på framsidan och dricka kaffe med grannen medan barnen badade i poolen, herregud som jag längtar efter den riktiga sommaren!
Om helgen ska bjuda på fint väder vet jag inte, ena studen visar de tjugo grader och sol och sedan regn igen. Vi tar och packar alla ungarna in i bilen för första gången och åker och hälsar på min pappa, tre bilstolar blir trångt men herregud vilken frihet med bil i vardagagen.
 
Jag har börjat hitta tillbaka till min kamera igen, får hoppas den kommer mer till anvädning igen efter attt fotointresset legat på is ett par månader.
 
 
 

Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Men så söta dom är :)

Svar: Två riktiga busungar de där två, aldrig en lugn stund :P
Emmelie

2015-06-06 20:52:03
URL: http://jennyh.se/
Clara

Så söta bilder!

Svar: Tack så mycket =)
Emmelie

2015-06-09 07:35:55
URL: http://clararingqvist.se
Jasmine

Vilka fina bilder på dina barn! e ser ut att trivas i varandras sällskap. :)
Kram

Svar: Första gången typ, haha syskonbråk är vardagsmat här hemma =)
Emmelie

2015-06-11 22:15:19
URL: http://rosanatt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0