Det går åt rätt tider.

Godmorgon fredag.
Första dagen i Skövde för den här veckan och jag har verkligen njutit som bara den av att slippa pendla och kunna plugga hemifrån. Idag tar jag mig dit en snabbis och har seminarium på den där elva sidors långa vfu-uppgiften som jag nästan har slitit av mig håret pågrundav.
Sedan i eftermiddag kommer äntligen Henrik hem hit igen och jag har verkligen längtat efter honom. Utan han vid min sida så känns det som om något fattas mig helt enkelt <3
 
Vilka härliga vårdagar vi haft ett tag nu då, igår passade jag på att fått ordna lite på framsidan här hemma. Det är fortfarande en del kvar och ordna men ser ju betydligt mer välkomnande ut när det står lite planteringar och utemöblerna ställts fram. Jag och min vän firade dessutom in våren med att för första gången äta utomhus, så där satt vi i linne och solen värmde på kinderna - det går verkligen åt rätt håll nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Marie

Så härligt du haft det i vårsolen, här har snön vräkt ner idag, härligt med efterlängtat besök med

2015-03-20 21:16:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Angus

underbara vårbilder
titta precis ut, det ligger snö på bilarna!! inte ok!!
Det kanske va magsjuka hon hade då.. ett par timma magsjuka känns ju himla bra variant!

Svar: Åh fy, tråkigt. Men man får trösta sig med att snön ej ligger nån längre stund nu. Kram
Emmelie

2015-03-20 23:01:01
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0