En extra mysig onsdagskväll.

Godkväll mitt i veckan.
Jag är så vansinigt trött efter denna tidiga morgon med tenta och allt vad dagen inneburit. Jag lär toksomna i soffan på två röda ikväll, finns inte skönare än att somna när man är så trött men de finns heller inget värre än att behöva ställa sig upp, klä av sig kläderna, borsta tänderna och gå vidare mot sängen igen.
Jag och barnen har fuskat med lite godis mitt i veckan, firat att folkhälso-tentan är över och nu kan man bara hoppas på att jag klarade den, men det kändes grymt osäkert denna gång dessvärre.
 
Ska hoppa in i en varm dusch, slå på vänner på tvn och bara slappa resten av kvällen. Ser fram emot imorgon då Henrik återigen kommer hit och tar med sig sin son, vi kommer ha en fin lång helg tillsammans allihopa.
Fortfarande förstummad över att ha känslan av att träffat så rätt när jag mött denna människa, ibland vill jag nästan tro att ödet fört oss till varandra.
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Vad mysigt det låter! Vilken tur att du träffade honom! <3

Svar: Ja jag hade bra tur, måste varit ödet :)
Emmelie

2015-03-26 01:12:33
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Evelina

Härligt att lyxa till det mitt i veckan! Säker på att du klarar tenten, du är ju bäst!! <3

Svar: Haha jag får hoppas, men denna gången är jag rejält orolig faktiskt :/
Emmelie

2015-03-26 09:22:44
URL: http://familjenvikholmen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0