En ny vecka.

Godmorgon måndag och ny vecka.
Veckan ska spenderas inom primärvården på vårdcentral och en dag på MVC. Jag ser egentligen fram emot denna praktiken eftersom de är denna typ av sjukvård som intresserar mig mest i ett framtida yrke men just nu är barnen återigen krassliga och jag har svårt att få veckan att gå ihop rent praktiskt med allt vad det innebär. Denna dagen har jag löst, men hur resten av veckan blir har jag ingen aning om än så länge och det är extremt stressande.
 
 
Får försöka se de små ljusglimtarna i vardagen på bästa sätt och kämpa mig igenom veckan med praktik, uppgifter och vardag så gott jag kan och hoppar det löser sig på något vis.
Hoppas ni andra får en fin start på veckan, solen skiner i allafall om man ska se något positivt med denna morgon.
 

Kommentarer
Caroline - Mamma | Gravid | Gran canaria

Tack så jätte mycket!

2015-03-09 10:38:40
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0