Grupparbeten, vfu och stress.

Godmorgon onsdag och mitt i veckan.
Barnen sover och jag sitter själv uppe med en kopp kaffe, det händer inte ofta vill jag lova. Min kropp är så inställd på att kliva upp innan fem nu så jag vaknar nästan självmant trots att jag kunde sova en hel timma längre idag, så typiskt.
Idag väntar ett par timmar till Skövde för att försöka färdigställa ett grupparbete som de envisas med att sätta in mitt i vår vfu-period, ibland förstår jag mig inte på upplägget i skolan alls eftersom de bara öser på med uppgifter och jag anser inte att man får någon kunskap som sitter i längden då. Det ska liksom tryckas in så mycket som bara möjligt och många gånger känns det nästan som om dom vill sålla bland studenterna och se vilka som pallar trycket. Tur att jag är envis som bara den, jag tänker inte ge mig utan tar en dag i taget och hoppas de räcker hela vägen.
 
Nu ska jag fortsätta med morgonkaffet och gå och väcka barnen och sedan hålla tummarna att veckan går fort så jag kan få träffa Henrik igen <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0