Söndag.

Och så var det söndag igen och helgen går mot sitt slut, hur är det möjligt att helgerna springer förbi i sån himla fart medan veckodagarna går långsamt framåt?
Igår hade vi iallfall ett par trevliga timmar i simhallen, jag och Henrik lekte nog lika mycket som barnen och körde hinderbana, hoppade från hopptorn och åkte rutchkana och barnen var mer än nöjda med dagen.
 
Vad söndagen bjuder på har jag ingen aning om än, Hugo slog upp sina ögon innan sex och jag hade mer än gärna legat kvar och dratt mig ett tag till. Jag försökte desperat säga "Det är natten Hugo, sov"  Men fick till svar "Men vad är de som lyser ute då?"
Lär bli tidiga morgnar när våren och sommaren kommer misstänker jag.
Nu ska kaffet drickas upp och sedan ska jag nog längta lite till Henrik vaknar, herregud vad jag njuter av hans sällskap här hemma <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0