Sista veckan.

Helgen är över och barnen är hemma igen. Alltid efter de har varit hos sin pappa så tar det ett par dagar innan dom är tillbaka i våra rutiner igen, så första nätterna kan vara lite jobbiga och jag har sprungit upp och ner för trappan  ett flertal gånger inatt för att försöka lugna och trösta, rätt trött inför min sista praktik-vecka alltså, men fyra dagar kvar!

Under helgen har vi äntligen fått rensa vinden och slängt mer än hälften av alla grejer man sparat på allt för länge, vinteroverallerna är framlagda i hallen för barnen och nu är vi redo för kommande vinter, inte en dag för tidigt.

Helgens bilder, fika på uteserveringen i lördags vid 21, och massor av härliga ungar som jag fick halloweena med en stund i lördags.




Kommentarer
Mirre

Ja de haökar rätt in i nya rutiner och jag är stenhård på våra och brukar försöka hålla dem, har t.o.m fått höra att jag är dryg för jag är så noga med dem, men allvarligt det är ju skönt att ha dem, man vet på ett ungefär då man kan bestämma grejer och barn mår ju bra av dem =D

Skönt att få undanrensat på vinden och vilka söta som halloweenutstyrslar

2015-11-03 22:06:58
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0