Slut på energi och nervositet.

Godmorgon, klockan ringde 04:50 och jag vill bara återigen dra täcket över huvudet och få några välförtjänta extra minuters sömn. Jag vet inte vad som händer men jag känner mig totalt uttömd på energi, som om jag gått och tagit från mitt energiförråd alltför länge och man nu aldrig riktigt känner sig utvilad. Därför har jag bestämt mig att trappa ner skolan lite, inte avsluta läsandet utan helt enkelt försöka minska pressen som finns hos mig att gå på alla föreläsningar. Som de har varit innan så har jag gått på de mesta, och om jag ska orka i fortsättningen så måste jag börja prioritera och läsa mer hemifrån för annars går jag in i väggen och då skiter sig studierna totalt istället.
 
Jag är nervös, på fredag har båda barnen fått tid för den operation de väntat på sedan i somras. Förra året hade de sån himla problem med halsfluss och de var sjuka HELA tiden, de har alltid haft många halsinfektioner och läkaren bestämde då att de är klokast att ta bort dom. Så på fredag ska de båda två läggas in på sjukhus, sövas och sedan operera bort halsmandlarna. Det är fruktansvärt att se sitt barn i den situationen och egentligen vill jag bara avboka hela operationen och inte ta dit dom alls, men förnuftet säger att jag borde göra det. Jag vill bara dagen ska vara överstökad och dygnen efteråt med, att vara hemma med två nyopererade barn blir tufft.
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Måste va den mörka tiden som gör en trött, hoppas vi få några fina dagar så man blir lite pigg igen 😊 tror barnens op kommer gå jätte bra, min tös har gjort den 2 gånger och har gått kanon, hon har haft lite ont i 2 dagar efteråt med Ipren. Och kunnat äta och dricka normalt samma dag som op. Sköterskorna har tyckt att hon ska lugna ner sig då hon inte va så påverkad dom gånger hon gjort op, tror det blir värre ju äldre barnen blir, min tös va 3 första gången och 4 vid sista op. Hållet tummarna att det går lika bra för dina barn 😊

Svar: Åh jag antar att det inte är riktigt samma operation dom gör då eftersom man bara tar bort mandlarna en gång, men man kan ju ta bort delar av dom o behöva göra om det. Vad skönt att de gick bra med din tjej, får hålla tummarna för samma sak gällande mina. Kram
Emmelie

2015-11-10 18:58:54
Mirre

Min nya blogg

2015-11-11 13:54:17
URL: http://nouw.com/sweetwords
Anonym

Ja första gången tog dom bara bort en bit men den växte ut igen så då tog dom bort hela vid andra op. Lycka till idag ❤️

2015-11-13 14:15:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0