Tre dagar senare.

Okej det här är tufft, jag har haft otroligt lite sömn sedan natten till torsdag förra veckan och att ha två nyopererade barn innebär att sömnen blir rejält störd. De har gått tre dygn sedan de opererades och nu börjar den värsta tiden med mest smärta, och det märks vill jag lova. Stackarna gråter, kan inte ens svälja sitt egna saliv och vaknar en mängd gånger under natten. De är verkligen en smärtsam operation att vara med om, och eftersom jag själv har gjort den så minns jag hur fruktansvärt ont det gjorde. Som mamma känner man sig minst sagt maktlös, allt jag kan göra är att ge medicinerna på rätt tidpunkter och försöka muta dom att äta glass som ska kyla ner halsen.
Jag längtar tills nästa vecka, då är de förhoppningsvis på benen igen och jag kan gå tillbaka till skolan igen för det där med att studera hemifrån är nästintill omöjligt förtilfället.
 
 
 

Kommentarer
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Usch då :(. Låter inte kul alls, hoppas de mår bättre fort :).

Svar: De är fortfarande rejält medtagna stackarna, lär nog ta tid o komma på benen igen.
Emmelie

2015-11-16 22:54:00
URL: http://www.saramadeleine.se
Mirre

Ohh tufft för er alla, men snart vänder det, kramar

Svar: Jag hoppas de närmsta dagarna går fort, de här är jättejobbigt!
Emmelie

2015-11-17 13:34:49
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0