Önskelista lämnad.

Vaknar till att regnet smattrar mot rutorna och mörker, jag känner inte alls för att ta på mig själv kläder och gå utanför dörren inom snar framtid vill jag lova. Men idag väntas grupparbete i skolan och vi har kommit såpas långt så de nog kan bli en ganska kort dag för oss.
 
Här om dagen så skrev Hugo årets önskelista till tomten, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag inser vilka små önskningar han egentligen har. Han sa varje ord jag skulle skriva och förvisade sig många gånger om att jag skrivit rätt. Sedan tog vi oss en promenad upp till skogen för att lämna listan där vitmossan växte och dit tomtenissarna fanns så de kunde ge den till tomten. De är så fint  o se hur de tror, Ebba tror fortfarande och jag hoppas hon får göra de en tid till innan någon förstör de för henne.
 
 
 

Kommentarer
Caroline - 4barns mamma utomlands

Men åh vilken härlig önskelista!!

Ja det var nog tur, jag klarar absolut inte av att bara gå förbi som många andra :(

Svar: Han önskar sig inget stort han inte ;)
Emmelie

2015-09-23 17:22:20
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se
Mirre

Men ohh så gulligt =D, så rart att ge det till tomtenissarna med =D

2015-09-23 21:47:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se
maria eek

Babylips? hahaa Hur kom han på det? Sötnos <3

Svar: Jag har ju de lipsylet och han gillar de skarpt :P
Emmelie

2015-09-25 01:10:25
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0