Tisdag efter sjukdom.

Godmorgon tisdag.
 
Det har varit sjukstuga här ifrån någon av familjemedlemmarna i 1,5 veckas tid nu och jag hoppas snart det är på övergång och att jag slipper bli sjuk. Det är ju typiskt när alla förskolor och skolor varit igång en tid att varannan unge blir risig och mina två hjärtan är ju dessvärre inte sena med att dra på sig något, jag hoppas att allt de där blir bättre efter de har opererat bort deras halsmandlar.
 
Igår kväll låg jag på soffan med två par filtar och kände mig ganska hängig och när Henrik kom hem från affären så hade han ett litet paket med sig till mig. Han sa att han tyckte jag skulle ha det och tackade för att jag tog hand om honom när han var ynklig och sjuk. Så himla glad jag blev, jag har nog aldrig fått något sådant förut och de värmde så att få veta att det man gör är uppskattat.



Kommentarer
Mirre

Men ohh så gulligt gjort av honom och här är det också sjukstuga till&från nu, nu är det väl jag som är sista man ut just nu

Så fint det är här inne

Svar: Men tack, vad roligt att du gillar förändringen =)
Emmelie

2015-09-08 11:33:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Yohanna af Skovde

Vilket fint! :)

2015-09-08 19:47:02
URL: http://yohannaafskovde.se/
Mirre

Tack så mycket, jag är lite svag för mössor och coola byxorm som ex haremsbyxor eller lite veckade jeans och sådär, hihi

2015-09-08 21:22:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0