Ny vecka!

Godmorgon ny vecka.
Idag när barnen väckte mig så kändes det som om jag inte hade sovit en endaste blund, men jag hinkar kaffe och hoppas piggna till nu snart. Barnen ska till fritids och förskolan och jag ska vara hemma och skriva lite på en skoluppgift som jag skjutit upp och ej haft tid att göra under sommaren. Så dagen här hemma lär bestå av lite skolarbete och annat plock för att förbereda inför kommande vecka, tänka sig att man är ledig? Känns helt otroligt när man arbetat sedan början av juni, nu har jag inget planerat förens skolan börjar 29/8.
 
Ullared var en hit och även om det var mycket folk så plockade vi på oss en hel del med hem. Vi köpte dock inga barnrelaterade grejer alls, vi som har tre kommande födelsedagspresenter och jul framför oss. Vi vill dock inte åka dit och köpa för köpandets skull utan vill ha en vettig lista att gå efter, så vi får planera in ett besök till under hösten helt enkelt. 
 
Henriks och mina inköp, blev en hel del trots allt.
 

Kommentarer
Marie

Jag var också jättetrött imorse och så mycket bra ni fick med er hem frå Ullared

2016-08-15 12:12:59
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0