Fredagsmorgon.

Godmorgon fredag.
Denna veckan har jag slitit helt slaviskt med min hemtenta och igår eftermiddag skickade jag äntligen in skiten. Jag tivlar på ett godkänt, jag har skrivit om saker jag inte har någon aning om vad det innebär men vetenskapsteori är inte enkelt. Idag kan jag ta det lugnt, inga måsten som måste göras direkt förutom att springa ner till bibblioteket och leta ny kurslitteratur inför nästa kurs som startar på måndag.
 
Jag känner mig stressad inför allting med julen, detta året är första gången sedan separationen som barnen inte är med mig på julafton. Att inte få vara med sina barn på den speciella dagen kommer vara fruktansvärt jobbigt, och jag funderar på att helt strunta i firandet just den dagen på grund av det. Vi kommer samla alla de närmaste från våra familjer och fira redan den 18e och jag är långt ifrån klar med julklappar - vad tusan köper man? Jag vill inte köpa endast för köpandets skull. utan vill att varje paket ska bli betydelsefull. Får ge mig ner till stan för typ hundrande gången och se om jag finner några julklappar.
Önskar er en fin fredag <3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0