De kan vara rätt fina tillsammans.

 
De där två killarna är så fina tillsammans, antingen ligger de tätt och gosar och leker fina lekar tillsammans. Eller så är de som hund och katt  och bråkar om precis allting. Fast de får ju lite av en syskonrelation, även om de dessvärre bara är ungefär varannan helg för tillfället.
 
Jag blev inbokad på jobb de två kommande dagarna, eftersom skolan tar mycket tid har jag ju inte jobbat någonting sedan i somras. Som student måste man nästan ta sig tid att arbeta lite innan sommarschemat går på för att inte vara helt pank tills dess. Det är så himla dumt med en månad innestående lön i sådanna tillfällen.
Så nu laddar jag upp med kaffe för att orka med all ny information på nya avdelningen, sedan blir de två korta dagar på förskola och frtids för barnen och då får vi passa på och njuta tillsammans, för snart väntar några dagar hos deras pappa.
 
 

Kommentarer
Netti Starby

Men åh vad gulligt och vilka söta pojkar! :-D Kram

Svar: De är bra fina tillsammans :)
Emmelie

2016-02-02 06:53:33
URL: http://nettistarby.blogg.se/
michaela- mamma till tre 💗

söta de är tillsammans!
vart ska du jobba någonstans? hoppas det går bra, men det gr det säkert :)
kramar

Svar: Jag jobbar ju på ett äldreboende, men bytte avdelning lite bara :)
Emmelie

2016-02-02 07:08:23
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Mirre

Oh så söta =D

Svar: Ja visst är dom?:)
Emmelie

2016-02-02 11:29:20
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0